maanantai 29. elokuuta 2011

Enää neljä yötä lähtöön... O-:

Kauheen jännää. Tavallaan :D Puoliks oon iha kauhuissani ja surullinen siitä et en oikeesti oo enää viikon päästä Suomessa, ja puoliks taas en jaksais oottaa sitä et pääsen lähtee. On tää vaikeeta... :D


Lähes kaikki mitä tarviin on jo hankittu, ja matkalaukkuukin on jo pakattu jonkin verran. Tuliaisia on aika paljon... Lapsille kaks muumikirjaa, muumimukit ja -kulhot sekä ekan "kauden" muumijakso-DVD englanniksi (koska ne lapsethan siis puhuu englantia äitinsä kanssa). Sen lisäks on vielä kaks jotain suomalaista reseptikirjaa englanniks sekä juustohöylä. No, luulis ainakin riittävän... Toivottavasti ne lapset tykästyy muumeihin, muuten on paskempi juttu :D:D

Oon ostanut hirveen määrän uusii vaatteita ihan täs viimesen viikon aikana. Kävi nimittäin ilmi et mulla on/oli kauheen vähän sellasia vaatteita, joita voi käyttää. Niin että vaikka Ranskasta saakin vaatteita ja vasta sieltä kannattaa ostaa, niin on kai se nyt tärkeetä et on ees pariks viikoks päällepantavaa niin et ei heti tarvii rynnätä shoppailemaan, kun on niin paljon muutakin mitä pitäisi tehdä. No, okei, kyllä mun vaatteilla oisi ennestäänkin pärjännyt muutaman viikon ilman ongelmia, mutta siltiii.... :D Kaikki (teko)syyt shoppailla kyllä kelpaa (: JA MUN PAKETTI TULI ITÄVALLASTA ! Juhuuuu (=

Pitäis kai lähtee tekemään listaa siitä, mitä vielä pitää hankkia... Mun elämä on nykyään pelkkää listaamista, kaupassakäyntiä, koiran ulkoiluttamista ja pakkaamista D:

6 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄÄÄÄ, mua alkaa jännittää jo sun puolesta! Pidän peukkuja!! OIII, ihania tuliaisia viet niille! Sit muistat kertoo mitä ne sano niistä!! ÄÄÄÄÄ, täää on nii outoo et kohta oot siellä >:o Tulee ikävä ):♥

    VastaaPoista
  2. haha joo sä voit jännittää mun puolesta nii mua ei jännitä ollenkaan, deal? :D juu mä kerron, heti ku vaan pääsen/tuun koneelle (--: mä en oikeesti osaa kunnol ajatella et ihmiset menee ens maanantaina normisti töihin ja kouluun, ja mäki meen mut vaa ranskaks O--: MULLAKIN TULEE SUA D:♥

    VastaaPoista
  3. mulla alkaa olla vähän samat fiilikset, lähden sua päivää myöhemmin itävaltaan vuodeks :D siinä perheessä on 8 vuotias poika, ja oon ihan vähän hukassa mitä veisin sille,kun en oikee tiiä jaksaako ton ikäset enää mistään muumijutuista välttämättä innostuu (: mut enköhän mä jtn keksi!
    (ja pakko sanoo, että nordic opening kirpasee muakin :D kerran oon paikalla ollu (-09) ja oli kyllä sen verran mahtava reissu, että lähtisin heti uusiks! mut -12 sitten (: ja elättelen toiveit mäkiviikolle pääsystä..)

    VastaaPoista
  4. ITÄVALTAAN Riikka kuule teit mut just äärettömän kateelliseks D--: miks AFSn pitää vaatii kahen vuoden saksanopiskeluu et pääsis sinne? just se että mäkiviikko mäkiviikko mäkiviikko, HALUAN sinne )--: ainaki Innsbruckiin, mut tuskin onnistuu. no, ehkä sit 2012 :D:D
    mä en ees ikinä oo ollu nordic openingissa, mut kuulin viime openingist nii paljon kaikkee et en oo ikinä toivonu yhtä paljon et oisin iteki ollu mukana D--: äiti ei päästänyt♥
    mut siis siistii ! ja onnee tosi paljon sulleki vaihtarivuodelle (---:

    VastaaPoista
  5. juu kiitos samoin! (: vietetään time of our lifes!! sts ei vaadi itävaltaa lähtijöilt mun mielestä saksan lukemista, tosin mulla on kyllä taustalla kahde vuoden opiskelu (:älä, innsbruck ois niiin unelma<3 mut joteki tää perustuuri, että oon 60km wienistä ylöspäin, just sillä pienellä alueella jolla ei oo alppeja :D ja innsbruckiin on jtn 500km (?) bisseni on sentää vähä lähempänä ja samoin kulm, mut let's see pääseks sitä minnekään.. jos ei nyt nii sit joskus myöhemmin (:

    VastaaPoista
  6. hahha nomut eiköhän sulla tuu olee tosi siistii tuollakin :D:D:D ja todellaki vietetään !!

    VastaaPoista