sunnuntai 7. elokuuta 2011

Sellai positiivinen fiilis, vihdoin :D

Niin tosiaan. En tiiä sitte että mitä on tapahtunut, mutta kuin että vihdoin mä oon enemmän positiivisella kuin negatiivisella asenteella, kun aattelen lahtöä. En todella tiiä et mitä on tapahtunut :D Mutta hyvä se vaan on, varmaan. Tässä yks päivä tajusin vaan, että sehän on ihan sairaan siistiä, siis oikeesti, ja et kaikilla ei oo ees mahollisuutta tällaseen vaikka ne kuinka haluisivat. Onhan sitä mulle toitotettu ennenkin, mutta jotenkin oon nyt vihdoin sisäistänyt sen. Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D Hehe saattaa myös olla, että tää on nostanut tunnelmia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Br%C3%BBleurs_de_Loups_de_Grenoble

En toki tarkota, etteikö mua pelottaisi vieläkin ihan sairaasti. Mutta se kuuluu asiaan, I guess. Lähinnä nyt tuntuu siltä, että mä en jaksaisi oottaa syyskuuhun... Tai no tottakai mä haluaisin myös olla täällä Suomessa, mutta nyt oon vaan virittynyt jotenkin lähtötunnelmiin. Asiaan saattaa myös vaikuttaa tietysti ne kaks viikkoo täällä, jollon kaikki muut on koulussa ja mulla ei oo mitään tekemistä kun en kerta itse mene täällä kouluun. Hoh, kyllästyttää jo etukäteen D:

Lähtöfiilis sai mut myös shoppailemaan uusia vaatteita lähtöä varten. Koko ajanhan mä oon tiennyt, että se pitää tehdä, mutta oon tähän asti vältellyt sitä, jottei lähteminen tuntuisi niin konkreettiselta. Toissapäivänä sitten innostuin menemään, ja ostin farkut Vilasta sekä Stockalta kaksi paitaa, t-paidan ja pitkähihaisen. Vielä pitäisi jaksaa korjata villakangastakkini nappi, kun se on lähes irti... No, ehkä joku päivä sitten kun muut on koulussa :D Löysin myös netistä ihanan hupparin ja pipon, tällaiset:

Mä tiiän ihan tasan tarkkaan että ne on Schlierenzauerin fanituotteita, mutta ei se haittaa :D Schlieripipot on niin söpöjä<3 Ja toi huppari on kanssa ihana (= Sitäpaitsi, kukaan muu ei luultavasti tajua niiden olevan Schlierishopista ellei ne itsekin ole siellä käyneet, tai ellei ne kysy. Ja mulla on vielä aikaa keksiä hyvä selitys sille, miksi mun pipossa tai hupparissa lukee GS... :D Tai miksei sitä voisi myöntää ihan suorasti.

Mua stressaa nyt eniten se, että en tiiä mitä veisin lahjaks isäntäperheelle |: Jos on vinkkejä, niin antakaa tulla vaan! Me ollaan äidin kanssa mietitty, että ehkä Mariskooli tai joku muu astia oisi kiva, ja isäpuoli ehdotti, että veisin karpalo- ja lakkahilloa. Sopii kuulemma hyvin juustojen kanssa . . . :----D Mutta tosiaa, niitä ehdotuksia saa heittää, ne on enemmän kuin tervetulleita (:

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva kun alotit vaihtariblogin, nii voin sitte seurata sunki kuulumisia ens vuoden ajalta :) Pelko ja jännitys kuuluu kyllä ehottomasti asiaan, mutta etköhän sä pääse niistä suht pian eroo, viimeistää päästyäs sinne Ranskaa.

    Ku mä menin viime vuonna kielimatkalle niin vein tuliaiseks Marimekkokuvioisii pyyhkeitä. Kelasin, että se on aika mukava lahja kun pyyhkeet on kummiski aina hyödyllisiä, ja mun hostäiti kyl tykkäs :D Juuso vie perheelle lahjaks juustohöylän, sitäki vois ranskalaiset arvostaa, kun ei ne höylät vissii hirveästi pohjoismaita kauemmas oo levinny?

    Tosi paljon onnee hei sulle! Kyllä sä pärjäät :)

    t. Sara J.

    VastaaPoista
  2. (:(: toivotaan ! :D ainaki sit ku huomaa et selvis hengissä ekoista päivistä kotona ja koulussa :D

    aaa joo totta, hyviä ideoita ! (: kiitti kauheesti, kun oikeesti stressaa toi lahjajuttu D:

    hihi kiitos, mäkin toivon et pärjään :D

    VastaaPoista
  3. No tätä fiilistä on sitten odotettu ja etsitty kissojen ja koirien kanssa :'D
    Äää, toi pipo on nii söpö♥

    Hmmm, varmaan mitään kovin pilaantuvaa ruokaa ei kannata viedä sinne. Mut joku astia tai tosi suomalainen tavara vois olla aika kova juttu ;))

    VastaaPoista
  4. niimpä, niimpä ja niimpä :D:D mut karpalohillo ei oo pilaantuvaa, kait, nii et jos vien sitä ja sit jotai muuta tavaraa O:: hoho sit ne kattoo et mitä helvettii toi on tuonu, sanon vaa et asu ite suomes ja lähe vaihtoon, katotaa mitä sä keksit D: no okei voisin viedä muumitavaroita...

    VastaaPoista
  5. hyppää yli mistä? O---:

    VastaaPoista